مقالات کفش اسپرت

ویژگی کتونی خوب

ویژگی کتونی خوب

بررسی ویژگی کتونی خوب

در مقاله ویژگی کتونی خوب به بررسی مشخصات کفش اسپرت خوب می پردازیم تا هنگام انتخاب و خرید کتونی بتوانید این مشخصات را بسنجید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در زندگی امروزی حضور ساعات طولانی در بیرون از منزل باعث شده در انتخاب لباس و کفش محتاط تر باشیم تا خستگی کار و فعالیت دو چندان نشود. یکی از مهمترین انتخاب ها انتخاب کفشی است که پا را اذیت نکند، اندازه پایمان باشد، باعث عرق پا نشود، باعث درد انگشتان پا نشود، با لباس هایمان هماهنگ باشد و سنگین نباشد. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی می کنیم.

ویژگی های کفش ورزشی خوب

  1. زیره کفش : زیره کفش با زمین در تماس است به همین دلیل شیارها و عاج‌ های زیره کفش هم برای راحتی در راه رفتن و هم حفظ تعادل موثر هستند. جنس زیره مهم است زیرا نرمی یا سفتی بیش از حد زیره می تواند تاثیر منفی در راه رفتن ایجاد کند همچنین از نظر اقتصادی مهم است که زیره مقاومت زیادی در برابر سطوح سخت و دما داشته باشد. کفش آرمان از بهترین برند PU برای تولید زیره ها استفاده می کند و کیفیت زیره ها پس از تولید توسط کارشناسان ما تایید می شوند. ما در مقاله ای جدا در مورد مزایای کفش با زیره پی یو صحبت کرده ایم که می توانید در صورت تمایل آن را مطالعه کنید.

ویژگی کتونی خوب

  • کفی کفش : بالشتک موجود در کف کفش، پاشنه و قوس کف پا را پشتیبانی می‌کند و مهم است که این کفی از جنس خوب برخوردار باشد. 
  • رویه کفش : در واقع به قسمت بالایی کفش اشاره دارد که علاوه بر زیبایی باید دارای المان های خاصی برای گردش هوای خوب و محافظت از پا باشد. کفش آرمان با بهره گیری از متریال های درجه یک و مشبک این اطمینان را به مشتریان می دهد که علاوه بر نمای جذاب، از یک کار باکیفیت و استاندارد برخوردار شوند.
  • پنجه کفش : پنجه کفش محل قرار گرفتن انگشتان پا است به همین دلیل این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا اگر استاندارد نباشد باعث درد و انحراف استخوان انگشتان پا می شود. استاندارد بودن کفش در پنجه بستگی به قالب هایی دارد که برای تولید کفش طراحی شده اند. اگر قالب ها توسط شرکت های معتبر طراحی و پیاده سازی شده باشند، خروجی کار خوب است. کفش آرمان با انعقاد قرارداد با شرکت های بزرگ و مطرح قالب سازی و ماشین سازی یک مجموعه توانمند را تدارک دیده زیرا این حرفه با سلامت مردم عزیز کشورمان سر و کار دارد.

 

3.4 5 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
1 سال قبل

ممنون

محمد
محمد
1 سال قبل

خوب بود